world domination + cow tippin' + smoothies = summer

Jag gör det bästa av min fritid och ritar och färglägger och städar (mitt rum är så rent att jag inte känner igen mig) och är ute i solen och läser och är ute i skogen och promenerar. :)

Först ut idag var smoothiereceptet som jag färgla':

Och andra ut är de här två kalenderbladen som visar veckoplanen:

Världherravälde och kotippning, det är grejer det!
Inspirationen kom från en MSNkonversation med Tobias, master piano man. Ingen av oss skulle egentligen vilja tippa en ko, men det verkar vara en fascinerande fritidssyssla. (Hej, vad gjorde du igår? Åh, du vet, spelade dataspel, kollade på TV, välte kossor)

och nu ska jag iväg och pyssla lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0