Halloween (30/10-2010)

I lördags var jag på Halloweenfest på Design. Dessförinnan körde jag second hand runda med några vänner, och så åt jag middag med en av dem (hemmagjord pizza, lyx.) och fixade kostymer och drog iväg på förfest. Till slut hamnade vi vid Design, och..

..jag måste säga att Design kan det här både med bra stämning och med kostymer:





Jag var väldigt nöjd, glad och impad, och det var kul att åka buss iklädd kartong och aluminiumfolie och dansa robotdansen. Några av oss hamnade en sväng vid skolan också, där det var mer mysstämning (skolan ligger bredvid Design), men bara en kortis för att..återhämta oss från ljudnivå på festen, men sen var vi tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 13:06:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anna Horn

Tetris! Så bäst!

2010-11-04 @ 14:22:30
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0