och livet rullar vidare


"Ja..men man vet ju aldrig med ingenjörer. Ni är ju lite luriga, man vet ju aldrig riktigt vad ni gör."
"Pff, ska du säga!"
"Ja..Det är sant..Den här veckan har jag ju gjort en vulkan i trolldeg..Och försökt tolka ensamhet genom att sätta en tändsticka i en konservburk, som jag har lindat in i bomull.."







Förutom att göra hyffsat skumma saker hela veckan (imorgon ska jag försöka optimera odlingsbar mark, på husväggar) har jag storhandlat, krönt mig själv till Drottning av matlådor, tränat (jag är frälst träningsnarkoman nu) och varit på studiebesök i Almas korridor!  Jag ville ta med mig Alma, Almas korridors kök (fräscht! Inte ett korridorskök (i bemärkelsen rektangulärt), utan ett fyrkantigt, rundare..), och Almas korridors allrum hem till min korridor, men jag fick nöja mig med te, och fick sitta i allrummet och mysa.
Summan av kardemuman av veckan är väl att den är hyffsat awesome! (minus lite skolpanik, yikes.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0