nakenchock, pizza och kliniskt rent

Jag sov i modiga tio timmar inatt, så nu är ag inte riktigt trött, vilket bäddar för en redig zombiedag imorgon eftersom väckarklockan tjuter vid kvart i sju. Hursomhaver, så var det en riktig mysdag idag! Jag bakade bröd och gjord en triljon (fyra) matlådor med spenatsoppa, och så var jag på stan och handlade lite färg (OPERATION INREDNING ÄR IGÅNG!) och så gick jag till skolan och fotograferade av krokier till portfolion som varje student ska ha.



Sen drog jag över till Alma. De var ett helt gäng där och hade satt igång med pizzabak, och jag svär på att jag aldrig har ätit godare under hela min tid i Umeå! När smaklökarna i min mun hade slutat dansa runt i salig lycka så satte Almas korridor igång med Korridorsfika (en förteelse jag måste införliva här också), vilket innebar att några fler tillkom i skaran, och kakor dukades fram (jag har fått ett recept, som förutom att det var galet gott, också såg riktigt lyxigt ut). Mmhm. galet bra.

OCH SÅ HAR VI STÄDAT KORRIDOREN! JAG OCH EN TILL SOM HADE STÄDVECKAN! Han var inte rädd för att ta det extra steget och typ..torka av skåpsluckor! Det är överkurs i den här korridoren, men min inre pedant hjulade (efter att först ha varit avsvimmad) av lycka, så jag hakade på.
 


Våra bravader hyllades, vi gjorde high five och sen var vi (med rätta) sjukt nöjda.

Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Fin kroki:-)



M @ Lit de Parade

2010-11-22 @ 16:50:08
URL: http://www.litdeparade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0