update

Vi håller på med en sjukt kul grej i skolan, men de är långa dagar! 9-18 idag, modellbyggande till sentsentsent! Det är verkligen precis som det någon har klistrat upp på dörren:

Välkommen!
Kom ihåg att gå hem!


Nu är jag ju hemma, och har varit det i tre timmar. Tre. Jag vet inte om jag trivs eller inte. Om jag kanske borde flytta till en annan korridor. Jag har ju bara bott i en enda, så jag vet inte hur det är, men jag har hört rykten om att folk sitter i allrummet och äter och sånt i korridorer, och kollar på TV där typ. Det händer inte här. Jag sitter ensam och liten inne i min tantkoja, i allrummet ekar det. I köket hopas äcklet. Det är så det känns just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker att du ska kolla efter en ny korridor. Du är värd det bästa! Det ska ju vara kul att bo ihop med andra, spela spel, koka te och bara hänga även på kvällarna. Jag hejar på dig Miriam! (och funderar på att dra med mig Filippa och komma och hälsa på någon helg) JÄTTEKRAM

2010-10-05 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0