Lookalikemorot (nerdvana)

Jag och Edith svängde förbi mataffären igår och då såg jag en morot på anabola steroider, och den hade en liten missväxt också:



och jag typ."omgomgomgomg" för mina associationsbanor gick rätt snabbt, för jag är en nörd. Men kom igen nu, liknar inte miffomoroten en viss..



SNAPE!:D

Jag ska göra han lite finare, innan jag äter upp honom visserligen. Och möjligtvis lämna honom i köket nån gång också, för att..lite Harry Potter förgyller vardagen, och för att jag är knäpp.:D
(och nu tillbaka till pluggboken)




Humdidum, hoppas inte tuschet är giftigt. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Horn

Hahaha, sötaste moroten ever!

Jag blir så glad av alla kommentarer på mitt peppa-dig-själv-inlägg! Det är inte ofta man hör ord som "jag tycker mycket om min mage" till exempel. :)

2010-10-13 @ 19:56:38
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0