Här och nu är allt perfekt


Jag är tillbaka från Haparanda! Det har varit ett par väldigt bra dagar, det har varit trevligt (om än svinigt kallt) och jag har skissat som aldrig förr, men det är skönt att vara hemma. Har fixat en ny cykel (samma märke och finesser osm den föra, men detta är en damcykel) och storhandlat för en dryg månad och nu har jag kollat internetbanken och vill gråta en skvätt. Två cyklar på en månad och alldeles flr mycket uteluncher, hujeda säger jag bara. Sådana här fasoner måste upphöra!

Har ungefär en miljon projekt på gång (som vanligt dårå), några av dem är skolbaserade, men de flesta av dem är att fixa till korridorsrummet, och så är det två stycken ambitiösa ritprojekt som jag ska ta itu med!
Och så ska jag fixa till Haparandabilderna, så jag har någonting fint att slänga upp här.

Just nu känns allting väldigt bra.
Riktigt fint.

Ingenting gör mig (nämnvärt) stressad, usiken på Spotify rullar på, ingenting känns omöjligt och Umeå är riktigt fint såhär vid hösten.

Tjosan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0