lugna lördan'


Lördagen började med lite second hand exploring i Umeå. Det var inte så mycket att hänga i julgranen dock. Det var kallt och blött och kallt igen. Handlade lite grönsaker på Bondens marknad (krav och närproducerat, fantastiskt).

Kom hem vid fyra, drack te vi sex. Satte tet i halsen när jag insåg att mitt skissblock låg kvar i skolan och upgiften ska redovisas på måndag.

Det blev en skolsnabbis, en stressad sådan. Jag drog inpasseringskortet med magnetremsan åt fel håll, och när jag väl fick det rätt så accepterades det inte och jag stod och väntade (och krisringde far min, för det är inte roligt när allt går fel) tills någon kom och öppnade. Det va rlyckligtvis inte bara jag som beövde svänga in där en lördag, så allt gick ju bra till slut!

Kommer åter hem, tittar på lite fina moln.

Lagar mat och ritar.

Antal skräpsaker gjorda idag:
massvis.

Antal procent plugg:
0.

Nununu däremot! nu tusan!
Självdisciplin, hiiiiiiiiiiiiiiiiiiya! *slå karateslag på lättjemonstret*

Kommentarer
Postat av: Felicia

gudars vilken mysig lördag du verkar ha haft! och åhh, vad fin skolan är!!!! :D



sv: åh, så härligt! det finns ju så många fina saker när man väl tänker efter! :) ja, lyssnar på dan viktor nu, håller med dig! gillas starkt!!! älskar kompet eller vad det nu hetter, sjukt skönt!

och tacktack! :D ja, det är verkligen sjukt kul!

2010-09-26 @ 15:47:38
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0