Umeå #5

Gabbi har requestat fler blogginlägg!
Ptja, vad ska jag säga att jag gör? Är i skolan från 9-18 ungefär, om det inte är någon aktivitet efteråt så är jag hemma vid sju och lagar mat, sen är jag så dödstrött att jag slösurfar till halvelva och lägger mig. Är det aktivitet så äter jag i stan (jag svär på att jag nästan ensam har försörjt Umeås snabbnatskedjor - för övrigt korar jag Max falafelburgare till vegovinnare, medan Donken fortfarande är pomfrittens okrönte konung) och går dödstrött på aktivitet (där man blir pepp).
Och så har det sett ut hela veckan.

I skolan bygger vi modeller och redovisar och bygger fler modeller och redovisar ännu mer, och så bygger vi modeller. Nämnde jag det. Modellerna? Det är inte tokigt, som att sitta på en av gymnasiets Formlektioner, bara det att det är lite stressigare.

Hm, bilder hr jag nog inga, för i skolan är jag upptagen och på aktiviteterna är jag ju mitt i aktiviteterna. Igår var det partaj på skolan från 21 till 01.30 och jag tror aldrig jag har varit på fest så länge, (Är liksom inte partyprisstypen) men det var kul! Sen studentskivan blev jag ännu mer avskräckt från fest, men alla höll sig på en bra nivå och det var najst att göra något nästan hela klassen (+ designarna + tvåorna). Sen hade de en såndär hyperblinkande lampa (ni vet, epileptikerfaran) som jag äääälskar! Allt blir som en stopmotionfilm och sånna är jag ju hur fascinerad som helst över, och pötsligt var jag ju mitt i en! Whee!

Öhm, men det var det.
Nu ska jag ut mot ett handelscentrum därde har Myrorna och Kupan, jag har hört att second hand utbudet ska vara bra i Umeå. Tips mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0