---

Andra veckan i skolan är finito!
Det såg ut lite såhär:

Hm, det villes visst inte läggas upp bilder. Så det kommer sen! Men kort sagt så har vi vandrat runt i ett parkeringsgarage, byggt modeller, haft redovisningar, byggt lådbilar, lekt lekar, bakat chokladbollar (nomnomnom!), festat, och ptja..haft trevligt! Har tur som går i en så bra klass! Idag hade vi en intressant föreläsning, sedan var det jobbadags, redovisningsdags och därefter drog en massa folk ut på pizzabuffé (!!!), så nu är jag här i mitt rum med välfylld mage, med Schindlers List och Gökboet som jag fick låna av en korridorare. Hejhopp, gick inte på pubkvällen idag, men imorgon blir det korridorsfest och beachvolleyboll i kvarteret.
Studentlivet är ett aktivitetsfullt spännande liv (för tillfället allt för fyllt av skräpmat).

Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Felicia

låter som att du har det superkul! åh :D

2010-09-11 @ 23:36:13
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: kajsa

Fruktbilderna i inlägget nedan! Jag skulle kunna ha dem på väggen. oowah

2010-09-14 @ 19:16:13
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0