(bildbomb)

Det har varit härlig dagar att vara Umebo. Skolan är fortfarande lång, aktiviteterna efteråt är fortfarande roliga och till och med solen har tittat fram lite. Här är lite bilder på hur det ser ut där jag är: (minus aktiviteterna, då är jag ju upptagen p:)






I fredags var det fest i skolan, igår var det utgång i stan och idag..är det ingenting faktiskt. Så jag vilar fossingarna (håll tummarna för att det regnar antingen cyklar eller fotriktiga skor ikväll), har en tvättid och ska köra storkok så jag lsipper laga mat mitt i veckan. Tantlivet med gungstolen rullar på, samtidigt som tonårsrebellstiden känns mer aktuellt (jag menar, igår var första dan sen nyår jag tog nattbuss) och hemmakänslan sätter sig in.
Det känns som om jag har varit här i en evighet (fast som ni ser turistfotar jag ju), alla nya intryck och ställen och folk gör att jag är trött som en gnu varje dag. Och allt man måste göra, herregud! Adressänring, maila värden, storhandla, spara, köpa kurslitteratur, hänga, slänga, flänga, posta brev.
Det är inte lätt att vara stor (eh, "stor",fast liksom..liten), och det är inte lätt att vara liten heller. Men båda är ju kul.:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad glad jag blir över att du verkar trivas och har fullt upp! Jag sa ju att Umeå är härligt! :)Har ni mycket läskigt svårt i skolan eller klipper och klistrar ni mest modeller? Kram!

2010-09-07 @ 18:37:10
URL: http://amunda.blogg.se/
Postat av: Felicia

åååh, va kul det där ser ut! haha, går helt igång av att bara se ritningen på andra bilder ohoho :D VILL OCKSÅ!

2010-09-08 @ 22:34:13
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: kajsa

storkok,aj löv! dock ganska omöjligt när jag nu flyttat ihop med min pojkvän. han äter upp allt som är tillagat. och otillagat. faktiskt allt som går att äta. helt omöjlig.

2010-09-08 @ 23:10:26
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0