min mage är gollum, och gollum kräver fisk

Idag har jag fikat två gånger (en gång på stan, och en gång med hemmamys med ett gäng kompisar) och sedan gjort lyxmiddag (jag hade sill-och-potäter craving. Och lax. Det är min inre tant som spökar igen. För all del, jag satt ju på gungstolen större delen av fikat.) och sen har jag fascinerats över hur stor del av studiemedlet som jag bokstavligen äter upp. Se bifogad bild:*



Ah nom nom nom.



*Bilden är uppenbarligen redigerad för att se drömsk ut. Ni vet, för det var så himmelskt gott. Eller för att studenter egentligen bara ska kunna drömma om rökt lax, och modfällt koka ett paket nudlar vid en smutsig spis.**

**Jag hade en smutsig spis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0