det ringer fortfarande i huvudet (blodkänsliga varnas. typ.)

Heela dagen har varit kalasbra. Jag svär på att om molnen hade kunnat göra en Miriamformation så hade de gjort det! Till och med räkningen i brevlådan uppvägdes både av ett brev från Jenny och en bonuscheck från ICA. *wooh*

Jenny har fattat det här med att det är riskfyllt att gå på arkitekt, för hon har ritat ett jättefint porträtt på mig, där det står "plåstrade fingrar pga nitiskt pluggande", så medan jag hanterar min kartongkniv så kan jag ju vara mallig och tänka på den fiiina bilden! KALAS!:D




Och öhm..idag har vi bankat på metallpelare. Väldigt mycket. 

Det här uppgooglade** blodsplattret får vara konceptbild över mina öron:




"Vi ska inte testa lite till då?"
"NEJ!"
 

**Euuuw. "Uppgooglat". Det låter som någonting internet har hostat upp.


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, varför har ni bankat?? och uschja, uppgooglat lät inte trevligt alls xD

2011-01-22 @ 16:48:30
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0