sakerochting

Jag har pysselmani, då ser det ut såhär på mitt golv:



I skolan har vi dragit igång med ett nytt spännande projekt, tillsammans med konstnissestudenter och designare ska vi bygga ihop ett litet köksspace. ASNAJS! Jag tror att det kommer bli mycket mysigt.  Dessutom har vi en föreläsning om Kokosnötter, dess enkelhet och komplexitet. Och så har jag fått gräva mig djupare in i Designskolans lokaler och fått utforska Konsthögskolan för första gången. Jag är fulkomligt fullständigt fantastiskt kär i konsthögskolan. Det är charmerande lokaler. Inte en öppen planlösning så långt ögat når, vilket kan vara skönt eftersom man på arkitekt blir lite paranoid över att alla både ser och hör en hela tiden.

Oh well.
Det kanske börjar bli dags att scanna igeom Tjuvlyssnat för att se om någonting skumt jag har sagt har hamnat där?

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, åhå så du ska frottera dig med sådana som jag (fast lite bättre) :D haha, nej skojade bara. åh va kul för dig, konsthögskolans vinklar och vrår låter inte dumt :D

2011-01-24 @ 21:29:57
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0