Shazaaaaaaam

Humdidumdiduuu!
Idag är det söndag, efter en alldeles makalös lördag!
Goda omen nere på stan i form av pippipärlplattor och en övergiven porslinskopp som det stod "We love you" på. Solsken och blå himmel och plusgrader!


Lördagen rullade glatt på och avslutades med kex och ost (för att citera Stina, som precis introducerats för bloggen "minimal ansträngning och maximal njutning") och en kväll på Omega.

ochochoch
DE HADE NEONFÄRG SOM LÖS I MÖRKRET SOM MAN FICK BLI MÅLAD MED. :D


(weheartit)
(observera att detta inte är Omega. Det är bara en fin och passande bild med helt awesome neonfärg i)

Nörden i mig var mycket lycklig, sen dansade vi och klätterapan i mig var mycket lycklig (min dansstil heter "Alexander Drunken Dance", och det är ungefär så man dansar när man dansar till Håkans Kom igen Lena) och sen alldeles i slutet dansade jag med en bangladeshier från två hus bort som dansade precis som jag. "Energetic" sade han, och "galet" säger jag.

Sen bar det av hemåt till korridoren, och det är en sak med min korridor som är fascinerande (två om man räknar med att brandlarmet går en gång i veckan) och det är att den aldrig sover. Aldrig. Så det blev lite småprat och en ljuvligt djup sömn och en förskräckelse när jag vaknade och såg vad klockan var.

Sommartid!
KALAS!

Kommentarer
Postat av: Felicia

oooh, va häftigt det lät med den där färgen! jag vill också prova :D:D

2011-03-27 @ 17:33:42
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0