Gaaaah!



Jag försöker mig på att sy ett kuddfodral, det nästan minst avancerade inom syteknikens värld (det enklaste måste nog vara..duk) men får allting snett och omlottvikningen blir alldeles för löst sittade för att det ska se snyggt ut.
Självförtroendeknäck, hej och hå.
Jag menar..ett kuddfodral?! Det är inte okej.

Någonting mer som har gått snett är INTERNET. Inte själva internet i sig, det är fortfarande en pärla i vardagen, men anslutningen, för det funkar bara att komma ut i etern på pappas dator. Som måste vara avstängd här hemma, för att hans mail ska komma till hans jobbdator. Gnh.
 


EDIT: Nej, nej, never mind! Jag hittade ett idiotsäkert mönster på Sysydan! Har nog bara en dålig dag! Det blev superbra! :D Och jag har träffat Henrietta idag! För första gången på hela sommaren, inte illa! Utropstecken overload!!!!!!11!ettett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0