Photofunia :)

(Photofunia + en till to-do-grej)
Jag tycker om Photofunia.



Jag ska göra fyra stycken (eller fler, fleeer!) kuddvar, i fina olika färger, med den där roboten på. Jag måste bara 1) ta mig till IKEA, och 2) införskaffa tyg och 3) ta ändan ur vagnen och göra en liten robotskiss.

Yargh, jag gör ingenting för att det känns som om jag drunknar lite i meningslöshet. Måste. Lära. Mig. SAKER. (Sommaren har ätit upp min hjärna)
Imorgon ska jag rota upp en massa Youtube-tutorials och fånglo tills jag kan lite nya grejer.

...
Och, hejsvejs, nu ska jag sticka och rita en vampyr.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilket sammanträffande. Sommaren åt min hjärna också... eller så var det alla tv-spel.



Rita vampyrer låter alldeles förträffligt. Hoppas du visar upp den.



Och tack för komplimangen!

2009-08-18 @ 10:22:57
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0