Komikaze (+ rymdkrigteckning)

Igår var jag på Komikaze, en stå-upp-komiker-kväll på ett ställe som hette EGO, för att supporta Filip. Det var över förväntan, och då visste jag ändå att Filip är bra, så det var en helkul kväll. :)

Det känns så skumt att tänka på klassen som den 'före detta' klassen, det är depp och opepp att alla aldrig kommer att vara på samma ställe igen, men samtidigt är det kul att gå lite nya vägar (eller ja, titta på när andra gör det, medan jag själv sitter fast i ett ingenting just nu).

Mjupp, mjupp.

Ritade klart (kanske?) rymdkriget imorse!



Tuschpenna, och lite 2H-penna. Den blev lite cuttad i scannern.

Kommentarer
Postat av: Tellus

Så underbart :D Påminner mig om Hitchhikers Guide to the Galaxy ^^<3

2009-08-21 @ 00:41:50
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0