Wohoo! Teckningsfinal! :)





Jag fick ett finfint brev på posten idag! Det var Täby centrum som berättade att jag har gått vidare i final i deras presentkortstävling. :)

















Peppar, peppar, ta i trä!

just nu har jag galet mycket att göra, trots att jag har mitt sabbatsår och inte har några egentliga förpliktelser. Jag har sytt på knappar på en klänning idag, och snart ska jag lära mig hur jag syr knapphål, och så har jag handlat tyg, påbörjat ett gosedjur, skissat på en skjorta jag ska göra om...
Som om inte allt syeende vore nog så har jag ett stort ritprojekt på G, men det måste skjutas upp lite. Kommer behöva köpa en massa ramar, och just nu är jag lite deppig över hur mycket som försvann från plånkan på grund av allt tyg. (Det mesta må ha tillfallit Myrorna, så jag kan ju trösta mig med att dem ju gör lite gott i världen)
Woooh, har så mycket idéer i huvudet så att de trängs  i hjärnan och inte vill komma ut på papper. Som om de har knölat ihop sig i dörrposten, ungefär.

Hejhopp, nu måste jag göra någonting produktivt!


Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad kul,grattis!

2009-08-26 @ 18:08:37
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heja Miriam friskt humör, det är det som susen gör! Heja, heja, heja!!!

2009-08-26 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0