Hej-hopp-tetrismänniska-javisst

Idag var jag på stan med Gabbi. Vi tittade på skor, sen blev jag grinig, och så åkte vi hem. Fortsatte med min Godzillapåse.
Jag har också städat i källaren. Det är förvånansvärt hur mycket ordning pappa har trots att allting ser ut att vara staplat helt slumpmässigt. Det är organiserat kaos. Jag har gjort det mer organiserat.

Jag tror att jag tillhör något som skulle kunna kallas för Tetrisgenerationen. Vi som har växt upp med så mycket prylar att vi har blivit mästare på att stapla och klämma in saker.
Som med min fina färgsorterade bokhylla, fast källaren innehåller sladdar och sånt också.


Nu hostar jag damm.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag färgsorterar också mina hyllor... men jag har långt ifrån tillräckligt med böcker/övriga prylar för att lyckas lika bra som du har gjort. >w<

2009-06-16 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0