firrebilden


Jag och vattenfärger går inte hand i hand än, men jag antar att övning ger färdighet, så det kommer nog att bli många fler bilder med det sen.






Jag och Kategorierna är inte heller bästa vänner, för jag glömmer alltid att stoppa in mina inlägg där de hör hemma. Nu finns den här under Tecknat i alla fall, tjohoo.

Idag har jag städat, tagit en promenad i det vackra vädret (första gången som solen skiner i november känns det som), kommit fram till att jag inte vill bo i ett land där det börjar skymma vid tre på eftermiddagen på vintern, gjort otroligt mycket pepparkaksdeg som Henrietta, Tina och jag skulle byggt en zombie av (inställt) , hängt upp lite ballonger i mitt eget rum (det blev över från igår) hängt upp fiskbilden, försökt göra mitt rum acceptabelt stökigt och övningskört.

 



Mer övningskörning väntar. Fiskmiddag väntar. En lite småtuff tavelserie-idé väntar.


I'll be right back.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0