Don't worry, be happy



Rotade fram en massa gamla teckningar jag gojrde när jag var fyra-fem och inspirerades lite. Blir glad över att jag idag inte skriver mitt namn spegelvänt, och att jag har avancerat vad gäller tecknandet av huvudfotingar. Använder däremot inte lika mycket färg, vilket är lite synd - det är nog något jag ska ändra på. :)

Annars sitter jag just nu och funderar på hur man kan minska världssuget. Allt det dåliga. Jag började med att bala bröd, för det finns få som kan motstå nybakat - men gladast blev nog jag, för i min familj finns ju bara de ständiga kolhydratvägrarna. (SUCK.) Får städa lite imorgon, baka någonting oemotståndligt samvetskval i kakväg, underlätta livet lite i matlåde- och husväg för mamma, pappa och brorsan. Känna mig lite snäll och få folk att dra på munnen. Tjohiiiii.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad najs! Åh... Vars hittar man sånna där pennor som går i gråskala? Vi har så hemskt dåligt med Pen-affärer här.

2009-10-19 @ 22:43:59
URL: http://jarventaus.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte dåligt! Jag är imponerad! Själv gillar jag inte riktigt att arbeta med blyerts.. det kladdar så X'D Eller dammas eller vad man ska säga.



Men tack så förskräckligt mycket för kommentaren!

2009-10-21 @ 22:21:14
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0