oh shit

Jag har haft en underbar dag idag, med en effektiv morgon, en fail tur till Moderna Museet (som ligger på skeppsholmen och inte vid Djurgården, men motion och trötta fötter fick jag iallafall!) med Elisabeth. dock var museet måndagsstängt, en underlig företeelse tycker jag.. Men dagen fortsatte med gummistövelshopping med mamma och två B&Jkulor och toppat på det Stockholms bästa utsikt (högt upp vid Slussen) och Tobias/the pianoman som sällskap.

vägen hem var ödslig och skräckfilmsmörk, med kyrkogård och fullmåne (jag vet, jag bor intill en kyrkogård, den löper längst med halva gatan där jag bor, det är..också skräckfilmigt, men det har aldrig stört mig. Mest är den bara fin.) och konstiga ljud i varje hörn. Det är asnajs att bo i en skräckfilm (på låtsas).

Och nu..
nu packar jag lite.

OCH ÄR PÅTAGLIGT PÅFRESTANDE NERVÖS! AAAAAAAAH!

AAAH!


...
fast spännande är det också, galet spännande! Mest är jag rädd för ofrivillig ensamhet, men det fixar sig säkert när skolan börjar! (varintetystochkonstigvarintetystochkonstigtystochkonstig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0