Umeå #1

...och jag är i Umeååå!
woo!
Allt är fint och bra, men svinkallt. I alla fall om man tyckte att stan borde vara lika varm och ljus som ens egen framtid. Ptja, vad ska man säga..
Har tagit fetaproimenader (hade ett ICA på andra sidan huset, men råkade gå några kilometer till ett anat ICA istället, för jag failar hårt på lokalkännedom), mina korridorare verkar vara najs, köket är..köket, mamma och pappa har precis åkt tillbaka till Stockholm (de var här på en dagsvisit och hjälpte mig handla ugefär en miljon prylar) och på måndag börjar skolan. Puh.


Mitt rum är finfint, ni får en mindre bild med webcamen, och ett tittut från mig. Tjosan.
Nu ska jag hänga saker i garderoben, hänga gardiner, koka te och göra sånna där vettiga inflyttningssaker, jag tror att allt kommer bli kalasbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0