Fredag

Wooh, jag hänger och flänger! Idag hade jag omtenta och det giiiick..sådär! Men jag tror jag kan ta det den här gången. Jag har klarat 75%, så jag får CSN för mina fortsatta studier, men jag tycker inte om att ha lösa trådar hängande, hujeda!
En enda förplioktelse på hela sommaren,och så havererar tåget när jag är på väg, det kändes lite surt, men jag kom i tid ändå. Sen hängde jag lite på stan, traskade runt i pysselaffärer och hade det allmänt finfint. Har fått MÄNGDER av pysselmaterial idag, I kid you not! Högar och högar av hobbymateriel av far min, för att göra ett kort till min faster som fyller 70 och för att..jag är snäll? (Jag vet inte, snarare för att han är snäll.)

Så jag ska dra och pyssla nu! Och så ska jag dra till Malmö också, och fira tidigare nämnda faster. Så see ya later alligater! Förra gången jag drog dit hade vi knappt någon tid att utforska, men jag hoppas att vi kan göra det lite nu..Hann upptäcka att skåningarna har den coolaste stenorkestern i stan:


Häpphäpp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0