Vardagslyx

Jag är ett stort fan av vardagslyx och snygga omskrivningar (halvttolv bussen är inte bara halvtolvbussen, det är nästan-midnattsexpressen, eller glad-i-hågen-ungdomsbussen.) Igår kväll var jag hemma hos Karro och Jenny och de hade blivit trevligt galna och putsat porslin, kollat på internet hur man vek servetter till 'franska liljor' och pysslat ihop namnskyltar och satt rosetter på de tjusigaste glasen Karro hade! Tjoho!


Jag kunde inte få en skarp bild av det bara, men det gör inget, jag kommer ha det i huvudet för alltid.

Ah, notera också namnskyltarna, hur de använt både guld och svart och skrivit ut heeeela namnet! När Karro är världsberömd nyckelharpist och har konserter på curlingbanan (hon är curlingproffs också) så kommer hon alltid att ha 'Karolina' på namnskyltarna tippar jag på.
SNOFFSIGT! Jag älskar att ha det fint/lite party omkring mig (fastän mitt rum är en röra och jag krälar omkring i pyjamas så ofta jag kan). :)

Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

SV: Harry Potter omslaget kan jag hålla med om, men inte True Blood. Inte så att omslaget var fel så, utan jag hatar hur de målat det. Ser riktigt riktigt B ut (böckerna är så mycket bättre än vad de ser ut) och det ser ut som tantporr-böcker nu!

2010-08-13 @ 10:25:34
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0