Moodboard 2011


(Simon Wild)


"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
- Barney Stinson



(source)
Och! Om jag skulle starta en ny religion så skulle det vara en del av Miriamkollektivet jag planerar. Tänk er, en hel stad där alla heter Miriam. Och Stormiriam (eller annat passande prefix, typ 'härskar') skulle styra allt med järnhand. Humdidumdiduu.. (Dock är det inte jag som är härskare, det är min kompis Madelenie. Namnbytet hon måste göra är lätt värt diktatormakt.)


(weheartit)


(weheartit)




Kommentarer
Postat av: Felicia

åh vilka härliga bilder :D supermanhunden var ju ganska fräck.

2011-01-02 @ 00:28:18
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0