Jorden får inte gå under på onsdag. Julafton är ju på fredag.

Mitt undermedvetna suger!
Inatt till exempel, drömde jag om att jag hade en magisk adoptivsyrra. Men man fick inte låtsas om henne, eller hjälpa henne, för då skulle världen gå under. Och så hux flux kom hennes pappa tillbaka (som hade slående likheter med E-type) och så flyttade hon ut.


Läskig?

Frid och fröjd, vi var ju glada över att bli av med domedagsdungen. Sen tog jag och mamma en midnattspromenad i regnet skogen (eh..) och då cyklade domedagstjejen förbi med sin pappa i slowmotion. Och så välte de nerför en backe, och då var vi ju där:
hjälpen.
Den som man inte fick ge för då skulle ju världen gå under. (Det är mycket logik i det här.) Så vi liksom gick förbi, fastän de ropade på hjälp:
"Hjälp! Hallå, har ni någon hjälp att ge?"
”näe..vi har hört att om man hjälper er så går världen under”

Varpå E-type-pappan ler bittert och säger att ”Jorden går ändå under när vi går till affären på onsdag. Jag förstår inte varför vi väntar!”

Och sen tog jag och mamma hissen ut ur skogen och hamnar i packningsterminalen på en flygplats, där en kvinna säger åt oss att ”maam, you shouldn’t be here”.

 

Och det borde vi ju inte ha varit.

Så jag vaknar och somnar om.

Och då blir jag jagad av Artie från Simspons. Men lyckligtvis så kan jag gömma mig i Jennys folkhögskola (eftersom jag inte vet hur det ser ut där så såg det ut som SU.), där en av mina handledare höll föreläsning. Räddad, succé! Så jag hukade mig mellan stolarna medan Artie letade efter mig, ända tills jag vaknade igen.



Läskigare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0