Mitt liv vore mer spännande att skriva om ifall jag vore någon annan

Ah, detta bloggdilemma, det vanligaste utav dem alla. Lyckligtvis så är ju jag astuff, så idag har jag först räddat fyrtiarton hundar ur Umeälven, förhindrat att Godzilla krossat Japan under sina enorma dinosauriefötter, fått ett syskonbarn vid namn Felix, sprängt en knarkliga och handlat apelsinjuice. Allt efter skoltid såklart, man vill ju inte vara en såndär slapp skolkare.

True story! Jag fick till och med med mig själv på bild!




(Eller den delen med juicen och syskonbarnet var sant. I alla fall. Och det är ju också bra.
Ungen ser för övrigt redan ut som om han hade bus i blicken, så han och jag blir säkert bästisar när jag kommer ner till Stockholmoch petar på honom. Och juicen är järnberikad. FYI.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0