----



Jag har ett problem med bloggdöden.
bloggdöden är när jag får för mig att jag vill starta upp ett nytt plejs (första gången för att jag insåg att ahjesusenbloggärjuoffentligttänkomnågonhittardethärgudvadpinsamtjagdööööör..eh.) och stänga ner det gamla.
 
Nu är det så att jag vill göra om och..göra rätt, typ.
Vill ha en konstig blogg med ett konstigt tema på ett okonstigt språk (typ engelska, så att jag kan kommentera fina engelskspråkiga pysselbloggar som är så otroligt häftiga men som inte kan svara tillbaka för att tja..de förstår inte var de ska plita ner kommentaren)

Men engelska är ju så knepigt. Fast då lär jag mig ju kanske.

Äh.

Återkommer när jag har bestämt mig. Fast den här bloggen kommer ju att leva tills jag pallar hitta en bloggplats, ett namn, ett tema och tills tentan är avklarad. Wheei. <--- njut så länge det varar, dvs.

Det här borde inte vara en så stor källa till beslutsångest. Det är bara för att jag inte vill tänka på alla konstepoker jag måste plugga in som jag gör en höna av en fjäder.


O_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0