--- #3


Hoppdidopp, nu är det tentapluggspaus!
Nästan nyss plingade det på dörren och ett bud kom och sa att det låg ett fem meter stort paket nedanför trappen. "Håhå" sade jag. Och så skrev jag på avin och tänkte att pappa måste ha köpt en dinosaurie i naturlig storlek.

Det hade han inte. Jag fick lära mig att bara för att någonting är fem meter långt behöver det inte vara fem meter brett och djupt. Det var någon slags pinne till något slags..sak.

Övrigt så beklagade sig mamma över att mjölken snart var slut, och när hon sade mjölk så tänkte jag 'mmmm...bananmilkshake' och nu är mjölken helt slut.

Så fort tentan är över så ska jag läsa någonting skönlitterärt. Och rita.
JÄTTEMYCKET.
OM NÅGOT SOM INTE HAR MED KYRKOR ATT GÖRA.

Oh, och jag färglade en grej igår, för att..det var en till tentapaus.




känner ni igen henne så är det för att jag 1) visat henne svartvit förut och 2) ritat av en Roy Lichtensteinbild.

Hejsvejs, böckerna kallar på mig igen.
Läser den absolut tråkigaste hitills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0