16 jan. 2010


Idag vaknade jag inte i min egen säng, utan på en madrass utslängd på Gabbis golv. Vi hade haft pizzamiddag (Gabbi gör världens bästa pizzadeg, den är så proffsig så att den ser köpt ut. Min blir..stor och bucklig.) och lekt lite lekar och somnat.

I ottan (öh, klockan nio) fick vi stiga upp och åka därifrån. Jag begav mig hemåt, övningskörde och kollade på Futurama-filmen.

I teckningsväg har jag ingenting mer imponerade än en work-in-progress (de där som jag aldrig riktigt lyckas göra klart) av en skrapkartong:



Skrapkartong är urcoolt och alla borde testa, för det är lätt som en plätt att få till (om inte ett mästerverk) iallafall ett snyggt svartvitt mönster.


IMORGON. Imorgon blir bra tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0