22-23/1 2010



Igår var jag på kalas, där bror+flickvän firade att de sammanlagt fyllde 60. (...aaaaw!)
Jag gjorde en klassiker till dem, ring-i-bok=hjärta:


..och så skrev jag deras namn och alt i såndär snygg stil som man hittar i Photoshop. Originalet var i gråskala, dock så är vår skriva knäpp i huvudet och skrev ut den sådär fint bruntonat, och det blev snyggare (win!). Eftersom jag var tvungen att knäcka ryggen på boken som användes så tog jag den näst sämsta boken jag någonsin har läst: Fruset vatten. Det är en såndär bok som jag läste ut bara för att jag inte klarar av att halvläsa något.

Det var trevligt hos bror, fastän jag var yngst och varken hade jobb eller familj att prata om (de var ungefär i det stadiet av livet). Alla var snälla, och jag fick en till bokstav till mitt alfabete.



Kalas i all ära, men min fantastiska helg började redan i fredags då jag var hemma hos Jenny. Jenny är fantabulös, hon är go' och gla' och hon kommer från en familj av jättar som förvarar allt i fina plåtburkar. Dessutom är hon en hejare på att välja bra film och baka scones.


Idag är mindre kul, desto mer ambitiöst. Dagen rymmer övningskörning, körkortsteori, ikappläsning av kurslitteratur och annat smått och gott som middagslagning och städning om det hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0