jag har bara haft såhär mycket hjärnaktivitet idag;


Dagens tankar:

Det började med att bussen kom på pricken enligt tidtabell, chaffissen var en glad typ och stannade till och med för två stycken som inte var framme vid hållplatsen riktigt.
Tanke: tänk om alla vore som han

Tanke nummer två hade jag i bilen på övningskörnen. Det blidde motorväg idag.
Tanke: HUNDRA HUNDRA MUHAHAHAHAHAHA. HJÄLP. MUHAHAHA. HJÄLP.

Mellan övningskörningen och skolan förbannade jag mest vädret, att jag var hungrig, det engelska språkets betydelse (eller snarare svenskans obetydelse) i världen och så vidare och så vidare.

Tanke nummer tre kom i föreläsningssalen: Romersk konst kickar ass.

Efter skolan tog jag mig till en hobbyaffär och köpte regnbågsgrundad skrapkartong. Har påbörjat den. Det kommer att bli plottrigt värre. Ska handla flera sen (..när jag har pengar och tid) och göra snygga mönster på.
Tanke: Coolt! COOLT! Det här ska jag göra i resten av mitt liv!


Sen har jag en från i lördags också; på väg hem från brorsan så hade jag turen att lyckas ta en tunnelbana med den bästa åkaren i hela branschen tror jag. Antingen så älskade han sitt jobb eller så hatade han det så mycket så att han drev med det. Aldrig hört så glada meddelanden från en kollektivtrafiksarbetare.
Tanke: jag tror jag är lite kär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0