Killer Heels

Hah! Internet har fungerat i lite mer än fem minuter nu! Succé!

Under tiden min åtkomst mot omvärlden (den som sträcker sig längre bort än Stockholm) har jag inte pluggat till omtentan, och jag har inte pluggat körkortsteori. Däremot gick jag till biblioteket och lånade en bok som hette Vintage Shoes. Prioriteringsfel? Njaaa.



Jag blev kär i de här pjucksen. (Skorna är Ferragamo, sent 1930-tal. Fancy fancy.) Okej, så de är inte så bra att ha i någon farlig situation, typ om jag måste springa, men - om det blev en zombieinvasion så skulle någon ex-fashionista (som svälte sig själv till döds strax innan zombiesmittan kom till stan och nu har återuppstått och fått smak på hjärna) i alla fall tycka att jag dog med stil. Med tjusiga skor. Liksom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0