shocking relevations (coming soon) *dundunduuun*


Okej. Det är ingen panik.
Bara för att jag till hösten kommer vara 63,4 mil från allt det jag känner till och älskar behöver jag inte få panik.

*hyperventiliera*

Äsch, jag är faktiskt övertygad om att jag kommer få en prima upplevelse som student i Umeå, men rent praktiskt hade jag tyckt om Stockholm. Dessutom känner jag inte till någonting norröver. Tänk om jag ritar en dinosaurie i tusch på min arm, och det råkar vara någon slags Västerbottensbandidosgängtatuering och jag hamnar i Umeälven med cementsandaler? Då är det ingen som kommer hitta mig, utom någon stackars vallare som jagar sin vilsekomna ren. o_O

*hyperventilera lite till*

Kommentarer
Postat av: Olga

Förresten så är Umeå jättefint och världens finaste kille bor där. (fast han är min så du får hålla tassarna borta) ;)

2010-07-17 @ 19:18:39
URL: http://squirreltail.blogspot.com/
Postat av: Fröken Felicia

åh, grattisgrattisgrattis till arkitekturbildningen! :D:D hoppas på att komma in på den en vacker dag med! (egentligen ska jag av princip inte tycka om dig eftersom att jag ligger som bäst till på reservlistan till umeå, men det gör jag i alla fall, för du verkar vara en sån hygglig typ. hihi) åh, jag kan bara tänka mig hur glad du måste vara :D men jo, läskigt och flytta sådär... skulle vara ungefär lika långt för mig (bor i örebro). ah! nej, nu ska jag sluta babbla såhär haha!



sv: åhja, houses of parliament var inte dåligt heller! westminster abbey är ju också mäktigt och fint. jo, vi var där i fyra dagar bara, så vi hann med en sightseeingdag med buss du vet, shopping såklart, madame tussauds och lite allmänt strosande och fikande i parker! ytterst vacker stad!!

2010-07-20 @ 21:59:45
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Karolin

Jag flyttade nittio mil för att plugga och blev kvar. Visst är det lite tråkigt att bo långt borta från familjen, men jag trivs ändå. Och du. Umeå är fint, och vi norrlänningar är riktigt trevliga :)

2010-07-21 @ 22:59:15
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0