Quilling

Idag har jag pysselsysslat en väldans massa med pärlor! Senare ska jag göra precis samma sak, fast med papper och sax istället. Tyvärr kan ni inte få se några fina foton på det jag har knåpat ihop, ty det ösregnar utomhus och inomhus är ljuset för dåligt.
Däremot kan jag tack vare Craftastical Kara visa hela världen det fantastiska i quilling! Quilling är när man rullar små pappersspiraler och limmar fast dem på papper. Låter inte så märkvärdigt, men titta bara så snyggt:



(source) Craftasticalkvinnan kan sina saker!:)

En sån ska jag göra en vacker dag! (Fast ett M) Det blir tipptopp, för pappa klemade bort mig med så mycket färgglatt papper att jag knappt orkar bära det (Lidl har buntar med tjockt och mellantjockt papper, billigt och bra) och igår var Eleonora och jag på IKEA och jag fick med mig några ramar hem, så det blir ju helt enkelt perfekt.
Igår var jag med Elisabeth också, den underbara människan. Tjosan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0