Det är dags för fredagsmyys! (om det så blir det sista jag gör)

Idag hade vi redovisnig av vårt Vulkanprojekt som vi hållit på med sen i måndags! Det gick bra! Tror jag..vi blev inte fullt grillade, utan det kändes bra! Det enda är att jag måste lära mig vara mer spontan när jag pratar, och inte krypa ihop bakom mina längre gruppmedlemmar - vilket jag var sjukt deppig för att jag gjorde, men det fixar sig. Tusan, det är bara något jag får lära mig helt enkelt.

Efter veckan kändes hjärnan ungefär såhär:

(weheartit)

Men jag hängde kvar lite i krokarna och hamnade hos Max med ett tjejgäng. Nomnomnomnom! Väl där kom vi fram till att Svullarkväll i kombination med idol var en bra idé och hamnade hemma hos Sophie. Det kändes väl såhär:


(weheartit)


(weheartit)


(weheartit)

Det vill säga, det var trevligt värre.
Nu ska jag sova, imorgon väntar en heldagsdejt med kursboken och lite brödbak och lite materialshopping - tyvärr bara nödvändiga grejer, som stållinjal och limpistol. Woaah.
Förresten har vi tillgång till verkstaden hur mycket vi vill. Det är skolans träslöjdssal, och jag känner att jag måste komma över min rädsla för stora bullriga maskiner och vasa saker, så jag kanske kommer hänga där lite i veckan. Whee!

Tips på enkla saker man kan hammra ihop?

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, vad kul det låter! vulkanprojekt, vad innebär det?! :D

2010-10-09 @ 13:55:48
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0