Det gick snabbt det här med hösten

Ett, två..


tre, och så var den borta. WTH, vad hände?!


Idag har jag varit Duktig med stort D, flängt runt i skolan (på en LÖRDAG!!), försökt överkomma min rädsla för sågar, storhandlat - min plånbok känner bokstavligen bara tomhet inuti -, lagat mat, bakat bröd, fixat ett frysfack, tvättat, överfört bilder och allmänt röjt lite i rummet (inte för att det märks, stökäckel överallt).

Nu ska jag krypa till kojs mellan torkskåpsvarma lakan och fnula lite på filosofi och vulkanstäder, drömma mig bort till fjärran länder och se fram emot morgondagens söndagsfika. Wooh!

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Ja jag kände inte att jag fick ta del av den delen av hösten som jag gillar allra mest. Men vintern är ju fin den med...

2010-10-26 @ 20:39:14
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: kajsa

Precis: WTF!

2010-10-27 @ 22:40:16
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0