En salig blandning


Tjilevippen!
Jag håller tummarna för helgen, fritid och sömn och allt sånt som bara verkar försvinna på vardagarna! Under tiden fördriver jag fritiden (de ynka timmarna mellan hemkomsten och sängen) med att lyssna på musik och äta alldeles för mycket godis. Hujedahujeda.



(weheartit)

En salig blandning av musik.
Mest och bäst tycker jag om den första låten, I don't like mondays. "The silicone chip inside her head get switched to overload". Det speglar ju inte mina känsloröverhuvudtaget, men det är ändå den bästa meningen i en låt någonsin.

och nu? SOOVA!
Suck, jag ska föröska göra någonting fint och kreativt i helgen, jag ville ju egentligen ha en inspirationsblogg av något slag, men de tär inte så mycket tid över för annat än skola nu..

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, bilden GAAAH! ge mig hahaha xD och mycket trevlig spellista, den ska jag spara! :)



sv: haha! :'D men jag håller med! så tråkig syn en del har på folkhögskolan... jag mötte en gammal lärare i somras som undrade vad jag skulle göra till hösten, och när jag berättade att jag skulle gå på folkhögskola sa han: "jaha, ska du läsa upp betyg?"!!! jag blev värsta förolämpad typ. "NEEJ, jag ska läsa konst&formgivning, för jag tycker det är kul!" haha. idiot.

:D

2010-10-03 @ 12:43:56
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0