(väldigt passande rubrik)

Mina vegetarianvitaminer är slut och jag smällde i mig en chokladkaka til lunch igår. Nu väntar jag på att den långsamma näringsbristen ska sätta in och ta livet av mig tillsammans med vintermörkret.! Eller äsch, det fixar sig säkert. Har fullspäckad matlåda för tre dagar framåt, och allt av det var nyttigt värre.

På tal om man så fick vi göra planritningar av frukt idag, sen fick vi böka omkring och titta på varandras genomskärningskartor och sånt Ume har många talangfulla tecknare och plankartsritare på G kan jag ju lova. Själv fick jag cutta upp en drakfrukt - ag hade aldrig hört talas om den innan. Men om man delade den och gnuggade delarna mot varandra så blev det alienslemmigt, det var - förutom fikat efter skolan - dagens höjdpunkt. Det är asnajst att vara lättroad, allt blir lättare när man skrattar.


Eller ptja, planritning och planritning..Det var skala och tjocka och smala streck om inte annat. Jag fattar inte att jag drar in högskolepoäng på att faktiskt ha roligt i skolan, hujeda mig. Awesome är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0