Fredag

Idag har varit en såndär dag då jag lugnt kan krypa ner till kojs, alldeles tillfredställd med dagens bedrifter och äventyr. Vädermässigt var det kallt, men det var väldigt vackert ute, så det gjorde ingenting. Inte ens när jag efter en supermiddag på ett café i stan knallade hem så frös jag, för jag var alldeles för upptagen med att hänföras av den fina fullmånen.



Till och med skolan visade sig från sin bästa sida.



Och fastän jag inte precis var ett under av effektivitet fick jag lite gjort. (Min kompis Madde är handmodell på den här bilden. Hon har jobbat i lera.)



När jag förklarade att jag ville få några träklossar att sväva så fick jag till och med höra att ifall det var någon som skulle kunna trotsa tyngdlagen så skulle det faktiskt vara jag. Känns värt!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0