awesome

Jag är sjukt nöjd över att äntligen ha fått upp någonting på väggen! (om man ska vara riktigt petnoga så var det grannen som fick upp både skruv och ram, men..)





Den ser ut ungefär så, fast mycket ljusare och i A3-format. Gjord med tuschpennor (en salig blandning av vanliga och promarkers) och typ..kärlek.

Det jag inte har inkluderat på bilden överst är resten av mitt rum. Det är faktsikt rent! Utom de fyra djupa tallrikarna och pajformen som står odiskade på nattduksbordet, man har haft finbesök av ett par kompisar. Summan av kardemumman är att allt känns finfint nu. :) Dessutom har vi inlämning imorgon, vilket gör att vi inte har någonting nytt förrän på måndag. Fri helg!! Och jag har ingenting annat än att pyssla, teckna, inreda och fika planerat. Det här känns som mer lov än självaste jullovet!

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Åh, tack så mycket! Det är bara att öva!

2011-01-14 @ 18:45:37
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker det där blev väldigt väldigt fint.

2011-01-14 @ 20:14:20
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0