Snurrigt



Testar fortfarande Promarkerserna, som fortfarande är suuuuper! De är mitt pennskrins Ferrari, pennornas penna (av det jag har). Scannern är däremot en annan sak, för fälten som är röda och brunlila här är samma pennor som i kotteckningen..(inlägget nedan), så det ska vara lite mer åt det orange hållet. Scannern är inte scannrarnas  rolls royce.

Idag måste jag fixa en massa saker med skolarbete (när jag inte dregglar över tuschpennorna, that is), och snart kommer brorsan hit för pepparkaksbygge!
Då ska han och jag bygga en fyrkantig höna, eller något sånt!:)

Kommentarer
Postat av: Felicia

oh, snurrigt! jättefint! :D



haha, kom du bara, du är välkommen! :D åh, jaa, silversmide har jag längtat till, tror det kan bli himla kul! lite avundsjuk på mig själv nästan. fast, jag är ju avundsjuk på dig också som får gå sån fabulös utbildning!!! :)



och du, ingen dum idé att köpa pennor sådär, man lägger ju så mycket pengar på onödigheter, speciellt knark menar jag! ajaj. bättre med fina pennor :D (man kanske kan sniffa på dem lite??) men jag menar, det är ju en inveeeesteeeriiing så att säga. haha!

2011-01-08 @ 14:56:52
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0