Humdidumdiduuum.

Sitter och googlar på olika häftiga rum samtidigt som jag knaprar i mig de sista hemmagjorda pralinerna.



(source)



(source)

Jag skulle inte tacka nej till en sådan tavelvägg, även om den var lite för perfekt för min smak. Jag är för övreigt på gång med en tavelvägg, men den ser lite sorglig ut eftersom den är så ofixad.



Jag är lite stressad för skolstarten.
Bah.


EDIT: jag upptäckte just att det olycksbådande braket jag hörde för en stund sen var en ram jag målat som föll ner i marken. Glas i stora skärvor. Ännu sorgligare tavelvägg.

Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

COol vägg :D

2009-12-29 @ 12:28:05
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0