Nej! Men oj! Men herregud!

Tänkte skicka iväg ett mail till Elisabeth, en lista på alla finfina ställen vi tänkte lämna in våra CV till! hon är fantastisk, Elisabeth, för hon peppar och klappar på axeln och gör allt bra igen.
I inkorgen ligger ett mail jag avfärdar som aningen ospännande Juryns Pris i den här tävlingen. Och jag menar..fet chans? Men eftersom jag uppskattar en snygg bild (och otroligt många teckningar var makalösa) som vilken annan människa som helst så kollade jag.
Och jag vann!
Och jag darrar i knäna!



Klicka på miniatyren för att se bilden!:) (den är oklippt och fetstor) (<-- EDIT. Den är oklippt, men ändå inte så enorm som jag trodde den skulle vara. Darn.)



Ooooch..så har jag gjort två trista träramar mycket snyggare. Tänk er..oslipade träramar. Och lägg till lite färg och lite knappar! glue gun whizz, oh yeaaah!



















Over and out!
Nu ska jag kuta i skogen tills min bröddeg har jäst klart. Sen ska jag laga räksås, och linsgryta och kila iväg på picknick i det gröna! Tjohi tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar

ja

skolan

det är det svåraste typ

visst, skolan är jobbig, läxor oc prov och press men vänskapen och allt socialt är bara underbart :)

2009-07-17 @ 13:07:51
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: Tellus

Grattis! Himla roligt ^^ Men du förtjänade det ju lätt! Jag kollade in de andra bilderna, och de såg faktiskt riktigt tråkiga ut. Fina, men tråkiga ^^

2009-07-18 @ 12:36:33
URL: http://jarventaus.blogg.se/
Postat av: Lady Thirty

jättekul att du vann (grattis)och jätteskoj att få hitta in till dig!



tack för din kommentar inne hos mig!

2009-07-30 @ 22:57:53
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0