Onsdag 2009-07-08

Wohoo! Idag ska jag på körkorts-hurdublirhandledare-kurs med pappa och två brorsor.
Lite spännande :)

Annars har jag väl..ritat. Måste städa rummet också, det är ett sopberg. Ska rensa ur bokhyllan också, allting jag vet jag inte kommer att läsa om ska bort, och så ska jag se till att utnyttja bibliotekskortet lite mer. Fast jag taggar redan inför Stockholms Bokbord som kommer i augusti.



Det blev en niotillfem, för en tecknartävling. Fast bilden är ännu en av dem som blir pinsamt dåliga i jämförelse med hur de ser ut på riktigt. Heh. Inte det bästa jag någonsin gjort ändå, precis.
Hursomhelst.
Nu måste jag pallra mig iväg och städa rummet (innan dammråttorna skapar sitt eget herravälde, utropar sin egen stat och kickar ut mig).


EDIT!
Jag vann! Fast med en annan bild:



:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0