Lite mer svartvitt


Hoppdidopp!
Igår sydde jag kuddfodral på Stadsmissionen Remake (bara tre ynkliga dagar kvar) och avnjöt ostfralla vid den lilla parken på Mariatorget. Sen kände jag mig som världens yngsta tant: ögonen ville falla ihop, jag ville ha en mjuk och lurvig katt att gosa med och jag kände mig riktigt, riktigt sugen på grönsaker och äppelpaj..

Men ingetdera i den matvägen stod på tur. Skulle ut och partaja med Gabbi, men det blev för sent (jag är en tant, en TANT!) och jag är pank, så jag sov som en stock framför TV:n och i sängen istället.

Idag har jag slavat lite i köket (fast det var frivilligt, och allt blev jättegott, så 'slavat' är nog fel verb) och ritat. Åh. Och villat bort mig i de allra mörkaste och sjupaste delarna av Stocksund också. (Jag lyckades passera samma hus tre gånger på vägen hem.)

Det här är i alla fall lite work-in-progress:

 

Hejsvejs igen, nu ska säkert brorsan ha datorn tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0