Torsdag

Jag rensar mitt rum lite inför flytten (och jag måste säga: HUR HAR JAG SAMLAT PÅ MIG SÅ MYCKET SKRÄP?! HUR?!?!) och hittade en gammal H&Mkatalog där det stod att 'shorts är det snyggaste i sommar' eller nått. Fast bilderna visade att de egentligen menade att långa bruna ben är snyggar än shorts, men whatever. Försöker få mindre skräp på vinden också, så jag har tagit ner en massa textilier och kläder som jag ska hitta plats åt härnere istället - det har varit både ekorrar och möss på vinden i år, och det är synd på alla fina prylar och mamma+pappaminnen som förvaras där uppe.


Träffade Jenny igår! Jenny har samma effekt på mig som ett besök på grönan + glass + en hundvalp + ett gapskratt. Så bra är hon. Dessutom gödde hon mig med hemmagjord vegopizza och hennes syrras scones i ett ljuvligt litet kök och med toppsällskap, och så spelade vi världens bästa spel: HET POTATIS. Tipptopptipptopptipptopp, idag är jag så glad att jag svär på att även om det började ösregna så skulle regnet låta så: tipptopptipptopptipptopp! Tjoho!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0