(blå grodman)

Det är dödsvarmt och jag vill bada. Jag SKA bada, Karro och jag har poolhäng på tisdag. Yeah yeah, wow, wow! Sommaren är härlig, fastän jag har saker (kurslitteratur, attans) att läsa.



Bilden gjorde jag för ett tag sen, förra året tror jag. (Den är svartvit på riktigt, men i datorn kan ju lite allt mötjligt hända.) Jag har ett stort ritsug, men inte så mycket motiv.
Dessutom borde jag göra andra saker, men men. Det är ju sommar. Sommar! Rita kan man ju göra mellan oktober och mars, särskilt intensivt i december när allt bara är mörkt (minus luciatågen och julljusen) och kallt.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: gittilou

aw vilken fin grodman!



och angående din kommentar om de där kidsen: det var bättre förr! :D & kul att du gillade min bild :)

2010-07-28 @ 22:33:34
URL: http://gittilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0